Bedosedo bir haftayı kabız sayıyorlar ek gıda alan bebeklerde. Ama hiç bir hafta beklemedim. 1 gün yapmazsa kayısı mayısı, ona rağmen yapmazsa 3. Gün dulcosoft verdim(doktor tavsiyesi ile) çünkü bekleyen kaka katılaşıyor ve çıkarmakta çok zorlanıyor. Popoda çatlak oluşabiliyor. Bu yüzden bir hafta beklemedim