Mlkkrm aah ah benim bebeğim de 2 aylık 1 haftadır ne uykusu var ne huzuru var o kadar ağlak oldu ki ne derdi var anlayamıyorum benimki de kakasını yapamıyor 4 5 gün bekliyorum yapsın diye ama yok çok ağlıyor fitil verdim bende 10 dk içinde yaptı ama şimdi 2 gün oldu hala yapmadı yine ne yapıcam bilmiyorum kakasını yaptıktan sonra rahatladı biraz sanki daha kolay uykuya dalıyor ağlaması azaldı ama hep böyle fitil vererek mi kakasını yaptırıcam kendisi yapamıyor sanırım