EsraElisa Kızlar yardımlar eşim adına elektirik yardımı 3 kere çıktı ama hiçbirini alamadık abone ev sahibinin adına acaba nasıl alırız bilgisi olan varsa lütfen yardım edermi
Cihangiriinannesii EsraElisa Yardım kimin üstüne çıktıysa o gidiyor pttden faturasını yatırıyor indirimli bir şekilde. Nakit olarak elinize geçmiyor yani
zayce35- PTT’de vermiyor ücret olarak. Faturanızı götürüyorsunuz o parayla faturanız ödeniyor ben bugün gittim öyle dediler bana parayı vermediler
Zumramom Siz faturayı alıp gidip indirimli alicaksiniz faturadaki isim sizin adınıza olicagina dair bir zorunluluk yok önemli değil indirim hakkı kime tanınmışsa o kişi kimlik ve faturayla gidip indirimden yararlanacak