Hilaydakurt Mama sıcaklığını koruduğu sürece ne kadar sğre bekleyebilir acaba? Az önce kızım mamasını içmedi 3 4 saat sonra vereyim diye peteğin üzerinde koydum sıcak kalsın diye acaba kullanılabilir mi?
Bebegimm1 Hilaydakurt 3 4 saat cok uzun ben icmedigin de direk dökuyorum rikse girmeye gerek yok diyorum en fazla 1 saat icinde verin tekrar isitmayin bozulur
Tugce Hilaydakurt Mama bakteri üremesine çok müsait içeriğe sahip. Hazırlanmış mamaya hiçbir işlem yapılmaz. Esasında mamanın verimli olduğu hali ilk 10 dakikadır. Sonrasında bakteri üremesi başlar ve besin değeri her an azalır. 1 saatin sonunda çöp olur.
Pastaneusuluislakkek Hilaydakurt kullanılmaz o şekilde. Buzdolabına kaldırın, benmari usulü ısıtmak koşuluyla 24 saat kullanılabilir demişti eczacı
Tugce Pastaneusuluislakkek Eczacı da çıldırmış gibi geldi bana 😅Herkes konuşuyor ama en güzeli prospektüs okumak.
MinnakvLiva Yanlış hatırlamıyorsam üstünde 1 saat yazıyordu sanırım yada 30 dk ama ben max 15 dk dökerim
Pastaneusuluislakkek Tugce aptamilin üzerinde biberonda kalan süt 1 saatte tüketilmelidir, şişede kalan kısmı buzdolabında 24 saat muhafaza edebilirsiniz yazıyor. Eczacı en yakın sağlık danışmanınızdır😊 Sevgiyle kalın💐
Gmznr2909 Hilaydakurt Süt olansa kullanılmaz buzdolabına koysaydın daha iyidi buzdolabına 3 4 saat bekler sonra ısınırsın zaten petekte sıcak kalmaz