baltopagasii Alerjik bir şey olduğunu düşünüyorum açıkçası. Benim bebeğim alerjikti, yendik çok şükür. Belki de bu sebeple alerjiye yordum. Deneyimlerimiz doğrultusunda yorum yapıyoruz. O yüzden yanlış bir şey söylerim diye korkuyorum ama ihmal etmeyin. Epey yayılmış. Huzursuzluk da yapıyordur diye tahmin ediyorum.