Eloo005 ben halıyı beğenmedim bu oda takımıyla halı tek başına güzel ama oda takımı da çok güzel fakat birbirleri için üretilmemişler malesef bence tabi 😂 ben olsam odanın görselindeki gibi kilim desen açık renk bi halı tercih ederdim beyaz gri çok hoş durur bence renk olarak da nevresim takımı ve aksesuarlarla da renk katarsınız biraz takımın ahşap yerlerine uygun olarak mis gibi olur sağlıkla büyüsünler inşallah 🙏🏻