mrvelfada hep dua ediyorum çalışan annelere aynı zamanda cok takdir ediyorum zaten hersey onlar için daha iyi gelecekleri olsun diye ne güzel hemde anneannesi bakacakmış gözünüz hiç arkada kalmaz alışma süreci tabi zor olacaktır mutlaka insan herseye alışıyor yeter ki saglık olsun kendinizi üzmeyin