079aslankuzusu Kzlar içinde ince atletli zıbın üzerinde kollu ince üst ve bacgındda ince yine altı var asla üstünü örtmüyo yeterli demi örtmesine gerek yok
Nur1212 079aslankuzusu ensesini ve göğsünü kontrol edin soğuksa üşüyordur Ama bence üşüyebilir bu şekilde üstünü örtmüyorsa ince uyku tulumlarından alabilirsiniz
DunyamMavi 079aslankuzusu bence üşür. Bizim 24 iki kat giydirip üstünü de iyi örtüyorum. Doktorlara kalsan üşümez diyorlar ama aynı odadayız kalın yorganımızla biz bile üşüyoruz.
Deletedmom_68 079aslankuzusu Zıbın tayt uyutuyorum ben ayağına çorapta giydirmiyorum üstünü de örtmüyorum ev 26 derece genelde bu şekilde oluyor bu ara. göğsünü sırtını kontrol ediyorum gece sıcacık oluyor siz içine bir tane de zıbın giydiriyormuşsunuz üşümez bence benim giydirdiklerim de ince çünkü
Aliveannesiiii 079aslankuzusu bebeğinizin ensesini ve göğüs kısmını kontrol edin sıcaksa üşümüyordur merak etmeyin, ben hep oradan kontrol ediyorum gece emmeye kalktığında.
Sontvbukucu 079aslankuzusu gece boyu 24 ise üşümez 24 un altında ince gelebilir. Bi tik kalin bir pijama giydirebilirsiniz. Zaten ortu kullanmak tehlikeli.
Agaclargibi Benim ev 25 derece bende sizin gibi giydirdim bizimki örtü kabul ediyor ama. Yani sizinki örtmüyorsa bir tık üşür gibime geliyor