Kızlar 2. Doğumum 51 kg ım 74 de. Düştüm ama sıkılaşmam kas kazanmam lazım ve hafiften göbekte yağ var maalesef şekile sokmam lazım.Yemeğime dikkat ediyorum gün de ne kadar spor yapıyorsunuz ? Vücudunuz ne kadar sürede şekile girdi ? Göbek yağlarınızdan kurtuldunuz mu? Profesyonel spor yapan anneler var ise yorumlarını ve neler yaptıklarını merak ediyorum