Deletedmom_100 Kızlar 20 gümlük idrarını genellikle bezi açınca salıyor çok mu sıkı bağlıyorum desem diğer türlü poposunda durmuyor ne yapmalıyım çarşaf değiştirmekten içim şişti
Tugce Deletedmom_100 Alt açma örtüsü kullanın. Minies sanırım en uygunları. Bebekler temiz kalma dürtüsü ile doğarlar. Onları beze bizler alıştırırız. Kirlenmek istemediği için bezi açınca yapıyor. Ne yazık ki o da hepimizin bebeği gibi yakında beze alışacak.
Mavis34 Deletedmom_100 genelde öyle bebekler özellikle.erkek bebeler. Bir yerde okumuştum bezi açmadan nemli bezi 3 4 saniye göbeğine hafifçe bastırın sonra bez acın yapmaz diye birkaç kez denedim yapmadı bizimki
Sibellklksaoglu Deletedmom_100 kısa bi süre sonra geçiyor merak etmeyin. Benim oğlumda oyleydi ne zman bez değiştirmek için açsam yapardı. Ama cok sürmedi geçti
[silindi] Deletedmom_100 sizinki yine çişini yapıyor bizimki kaç kere üstüme kakasını yaptı çiş çok masum kalır😂
DunyamMavi Deletedmom_100 ilk zamanlar öyle oluyor kakasını bile yapıyor ama sonra alışıyor. Hiç olmuyor.