Mizmizmyrtle kesinlikle öyle . Evde var iki küçük bebek. İnsan yeri geliyor tek bebekle nefes alamıyor suyunu bile içmediği anlar oluyor. İki küçük çocuk kadın perperişan. Akşama kadar çocuk peşinde koştur . Yetmiyor ev işi, eş işi, yemeği temizliği. Ben bile Eşime hep söylerim oğlum 15 yaşına gelse dahi ikinciyi katiyen istemiyorum diye
Ha fabrikatör olsak evde bana destek olan bakıcılar vs olsa yemeğimi ocakta hazır eden birileri olsa elbette bende yaparım 3-5 tane . Ama bende bir insanım. Bu hayattaki en büyük korkum çocuğuma yeterli ilgiyi göstermemek. Ve post sahibi hanımefendi annelik dürtüsü hassas bir kadın ne güzel çocuğuma sevgiyi eşit verebiliyor muyum diye düşünen ince bir insan . Bu düşüncede olan bir insan x2 yıpranıyorsa gelen çocukla x3 yıpranmış olacak. Ne kadar verimli olabilir şimdi bu kadıncağız 3 tane bebeğe.
Doğurmakta sıkıntı yok ki zaten doğurmak en basiti. Önemli olan sen o çocuğa ne gelecek sunacaksın?, ne verebileceksin, sevginle ilginle yetebilecek misin? Bunlar önemli işte . Bir takmışlar rızıkta rızık. Ne rızkı kardeşim. Hele bu devirde . Millet açlıktan ölüyor, intihar ediyor . Tozpembe hayallerde olanlara hayretle bakıyorum . Biraz objektif olmak gerek. Böyle pervasızca üreyen çocuklara inanılmaz üzülüyorum.