masterana0 Odası hafif serin gibi vücudu da çok az soğuk gibiydi ince Bi yelek giydirdim. Üşüyor gibi geldi uyur mu acaba şimdi
Bircaykoyicelim masterana0 Rahat uyuyamaz bebeğiniz. yelek terletir hem.Kaç derece oda? Çok soğuksa kalın tulum giydirin daha rahat uyur.
Cennet_annesi masterana0 onun yerine iki tane uzun kollu t-shirt giydirebilirsiniz yelek hem terletir hem rahatsız eder bence
guzelbebegimmmm masterana0 ben uzun kollu örme hırka giydiriyorum. Gece asla üstünü örtmüyor çünkü. Petek kısık ayarda açık ama yine de üşür diye giydiriyorum
Poyrazin_annesii Bn ınce yumuşak yelek takıyrm. Gecelerı uzerını cok acıyor cnku. Ama kontrol edıyrm hıc terleme olmadı
Bircaykoyicelim masterana0 üşümez Merak etmeyin 😊 benim bebeğim şu an kısa kol zıbınla uyuyor. 26 Derece oda sıcaklığı.
Ekvatoral masterana0 Ben bebeğime bir şeyler giydirirken felan kendimi düşünürüm biraz ben rahatsız olur muyum diye. Yelekle rahatsız olurum mesela. Onun yerine ince iki kat giydirebilirsiniz. Ya da çift kat dikilmiş uyku tulumları oluyor. Elyaflı olmayanlardan. Çok rahat oluyor.