20 aylık bebeğimin parmağı kapının arasında sıkıştı biraz ağladı sonra sustu ama işaret parmağının ucu kızardı hafif şişti buz koymaya çalıştım ama koydurmadı daha sonra takip ettim baktım oynatabiliyor doktora götürmedim ne yapabilirim evde nasıl geçer var mı öneriniz anneler ???