Kızlar bebeğimde süt ve süt ürünler yumurta dana eti ve tavuk etine alerji var, ekstra toz çiçek vs alerjisi de var.. katı diyetteyim beslenmemden hepsini çıkardım. Oğlum 4ay 18 günlük geçen hafta doktorumuza gittik boyu 69 cm kilosu 7900 çıktı. Boyumuz çok şükür hep uzundu, kilomuz da iyi gidiyodu, 3.5 aylıkken sünnet oldu bi de alerjisini farkedemediğim sürede emmeyi reddetti tabi 4.ay atağı da girdi devreye. Neyse gözüme oğlum küçük geliyor, kuzenimin bebeğini de görünce hepten kötü oldum onunkisi maşallah tosun gibi. Her bebeğin gelişi farklı biliyorum kıyas değil benimkisi ama aklıma takılan şey şu alerjiden dolayı en önemli besinleri çıkardım hayatımdan sütüm besleyici oluyor mudur ? Benimle aynı durumda olan var mı? Sütün besleyiciliği artsın diye ne yaptınız?? Kilo alımı yavaşladığı için soruyorum, bu aylarda kilo alımı yavaşlar mı yoksa? Benim mi psikolojim bozuldu acaba birileri moral verse bana 🥺alerjiden dolayı moralim bozuk