Kubranuremre Aynısı benim bebeğimdede oldu egzama.Egzamanın farklı sebepleri vardır bizdeki kışın ortaya çıkardı kombiyi açtığımızda Bebeğimin derisi kuruyormuş o yüzden nemlendirici kullandık her akşam yatmadan sürdüm ayağındaydı öyle yatırdım 2 haftayı bulmadı geçti.Siz yinede doktora gösterin