Dmngrkmmm kolay değil yaşadıklarınız geçmiş olsun. Bende tek büyüttüğüm için bebeğimi hiç bırakamadım ağlasın kıyamadım çok dediler bırak ağlasın alma ben bırakmadım. Şimdi 9aylık memede uyur bizimki de memede sakinleşir hala. Sütüm kesilirse diye ödüm kopuyor bu yüzden. Ama ben pişman olmadım bu durumdan. Şimdi şöyle evet o vakitler kucaktan inmiyordu benimki de ama oturmaya başladığında kendisi özgür olmak istedi hep tek otursun istedi mesela kucak isteği azaldı sonra emekledi kucak isteği iyice azaldı şimdi de tutunup yürüyor koltuklarda neredeyse hiç kucak istemiyor. Ama hala meme de uyur ağladığında meme de sakinleşir uyumadığı huysuzlandığı zaman kucağıma alırım omzunda uyur kalır. Ama ben memnunum şahsen bu durumdan böyle yaptığım için pişman değilim