[silindi] merhaba humananın kimyonlu rezene çayı satılıyor ondan aldım bu 2. Kutumuz 1 çay bardağı kaynamış suya 1 çay kaşığı içiriyordum 15 günlükken, şimdi 3 buçuk aylık olduk 2 çay kaşığı içiriyorum biraz soğuyor ılık içiriyorum hafif zaten tadı felan çok yok geri kalan bardaktaki çayıda ben içiyorum rahat uyuyor kızım rezene zaten uyku getiriyor miğdesinide rahatlatıyor biogaia damlayıda 2 gündür veriyorum ama çok memnun kaldım diyemem bugün vermiycem sadece çayı vericem sizde deneyin bakalım faydasını görücekmisiniz çayın