birrtutamsevgi doğdu doğalı kuzusunu yanına koydum çünkü misafirliğe gittiğimiz yerlerde yatak seçmesin yabancılık çekmesin diye her uykuya dalacağı zaman kuzusu hep yanındaydı , onun dışında bi faydası olmadı bana o var diye kendi kendine uykuya dalmadı ama en azından yerini yadırgamadı , şimdi üç yaşını geçti hala kuzusu ile yatar , zamanla kendisi de üç tane oyuncak ekledi kuzunun yanına şimdi dört uyku arkadaşı var 😁