sevginingucu tam olarak @Birbebetoannesi ’nin yasadiklarinin aynisini yasadim. Bebeği takip etmek , ihtiyaçlarını gözlemlemek çok önemli. 3 aylik doneminde memede uyumaya basladi, hatta uyumayi birakin gece boyunca agzindan cikarmadigimiz donemler oldu. Ben deseniz memeler kan revan 🥲once memede uyutmayi biraktirmam lazimdi cunku artik uyku uyuyamaz hale gelmistim. Zombiye donustum adeta. Ayakta kucagima alarak salliyordum, sonra onu salla dur yontemini kullanarak biraktik, daha sonra yatagina yuz ustu yatmaya basladi ama yine destek bekledi. Şş pat yaparak uyuduk uzunca bi süre, sonra tempoyu azalttık tam herşey bitti rahata erdik derken taşındık 🥲 ve artık kızım elimizi tutarak yatmaya başladı. Tabii artık bişeyleri anlayacak yaşta olduğu için rutin oturtmaya başladık ve bunu açıkladık. Pijama giyme, dil fırçalama, yatağa gitme seklindeydi. Elimizi tutmak istediğinde şuan sana hikaye okuyacağım , elini tutarsam kitabı tutamam diye müsaade istiyoduk 🤷🏻♀️Uyuyana kadar yanında kalmamızı istedi son darbe olarak 😂 onu da sandalyeyle çözdük. Gunden gune sandalyeyi 1 adim uzaklastirdik. Kriz anlarinda dokunarak sakinlestirdik ve yerimize geri donduk. Kapinin disina ciktigimizda artik zafer bizimdi 💃🏻💃🏻💃🏻 Kapinin disina ciktigimizda zaten artik kendi uykusu geldiginde ya gidip pat diye yataga dusuyordu yada rutinleri uygulayip, iyi geceler dileyip cikiyorduk odadan. Bu egitimlerin geneli max 1 hafta sabirla sonuc veriyor ama sonda anlattigim sandalyeyi her gecen gun uzaklastirmak bi tik uzun suruyor. Kizim suan 4 yasinda hala rutin ayni, pijama, dis fircalama, kitap okuma, isiklari kapat cik 😍 arada istisnalar olabilecegini, bazen sadece size ve sizin kokunuza ihtiyaci oldugunu, temas isteyebilecegini unutmayin. Egitimler bittikten sonra tabii.Zira egitim surecinde kararlilik cok onemli. Bikere sabrinizi kirdiginizda bebeginiz devami gelene kadar nefessiz agliyor cunku.
Suan ikinci yavrum oldu 8 haftalik. Bastan beri asla ne memede uyumasina musaade ettim ne destekle uyumasina( tek destegi emzik, buyuk kizim emzik de asla kabul etmemisti🥲). Yataga koydugumda uykusu geldigi gibi kendi kendine daliyordu. 3 gundur cocuk zombi oldu. Atak haftasimi ne lanetse artik 😢 cocuk kendi kendine uyudugu icin suan hic bi destek onu tatmin etmiyor ve susmaksizin agliyor… Ananem evlilik ve cocuk sabir sebat isi derdi… Ne hakliymis kadincagiz.
Cok konustum😂 afedersiniz. Bol uykulu gunler dilerim yavrularinizla ❤️