Elis04aksa04 ben mastit olmuştum geçenler de doktor yazdı ama kullanmadım mastiti evde ki yöntemlerle hallettim. Doktora belki 10 defa sordum emzirirken sorun olur mu bebeğe diye olmaz demişti. İkna olmadım kadın doğum Doktorumu aradım oda sorun olmaz dedi. Yine ikna olmayıp genel cerrahi doktoruna sordum oda kullan dedi. Ama çok şükür ki kullanmama gerek kalmadan düzeldim. Size acil doktoru mu yazdı yoksa kadın doğumcu mu?