Kızlar bebeğim 52 günlük 2 gün önceye kadar 11 de uyuyup saat 4:30 da kalkan bir bebek 2 gündür uyutamıyorum normalde gazıda var bunun için ilaç , kiraz çekirdeği kemeri kullanıyoruz 2 hafta önce gazdan dolayı baya ağlardı 40’ı çıktı düzne girmişti tam yine başladı bu sefer daha kötü beş dk dalıyor hemen uyanıyor gündüzleri emziği alıyordu onunla sakinleşiyordu şimdi onuda atıyor ağlayarak uyanıyor sürekli ağlıyor gözleri kıpkırmızı kaldı uykusuzluktan ama uyumuyor sizce neden olabilir. Duş aldırdım rahatladın diye masajlar yaptım gazını çıkarttım ama nafile anlayamadım yaşayan varmı