Arbx Ben ilk defa basvurdum az önce baktim ödemeniz hazir diyor. Yardimin durumu tamamlandi diyor. 700tl yatmis. Bu tek seferlik mi yatiyor acaba nasil oluyor bilgisi olan varsa beni aydinlatabilir mi 🙏
Atahaninannesipnr Arbx nerden baktiniz acaba tarif edermisiniz benimkinde kabul edildi yazıyor ama ödeme hazır i bulamadım ben
marscicegi Balim61 merhaba parayı çektiniz mi yoksa fatura ile mi ödemeye gittiniz Geçen seneki aldıklarınız için soruyorum
Arbx Balim61 Tekirdag’dayim. E devletten basvurdum sonra kaymakamlik aradi cagirdi. Basvurumu aldi bir ay icinde sonuclanir demisti
Arbx Birrannebirbebekk e devletten basvurdum. Kaymakamlik aradi cagirdi. Sorular filan sordular 1 ay icinde sonuclanir demislerdi. Sonuclanmis ama bundan sonrasi nasil oluyor bilmiyorum pttye soracagim buradan bir bilen cikmazsa @Mavininbiri @Balim61 Tatlisoglum
Ardenege38 superrrmom bu sıcak su olarak ödedigimz dogalgazdan mı bahsediliyor yoksa bina ısıtması olan kaloriferimi aceba
frambuaz Arbx dogalgaz yardımı faturayı goturınce ındırım uygulanmıyor mu para olarak yatmıyor diye bılıyorum
eymeninannesi11_ Arbx ne kadar sürede sonuç açıklandı ben suan sadece dogalgaz desteğine başvuru yaptım da merak ettim