Merhaba anneler benim oğlum 6 aylık sürekli yanında beni istiyor bağırıyor kendi kendine oyuncak vs hiçbir şeyle ilgilenmiyor hemen sıkılıyor benimle oynamak istiyor sizin bebeklerinizde böyle mi ne gibi etkinlik yaptırıyorsunuz kendi kendine oynadığı dikkatini ceken oyuncak bilginiz var mı