Bizde son 1 haftadır aynı durumdayız aralıksız 1 saat uyuduğumu hatırlamıyorum çok yorucu bitkin bir haldeyim sabretmeye çalışıyorum . Bence uyku eğitimini geldikten sonra almalısınız bildiğim kadarıyla 1 hafta evden çıkmamanız gerekiyor uyku eğitiminde. Hem memleketinizde sizde dinlenmiş olursunuz geldiğinizde uyku eğitimi alıp ikinizde rahatlarsınız inşallah