EslinSemAltas55 valla benim oglum 6aylikken döndü yine o civarda ayaklarina basti. Cocuklarin cogu masaya falan koyunca basabiliyor ama cevremde bi benim oglum basamiyordu. Gec yürür dedim 10aylikken yürüdü🙂 gec yuruse de sıkıntı yok tabii. Sağlık problemi olmadığı sürece her bebek farkli. Doktorun sorun görmediyse icin rahat olsun. Cok seyi kafaya takıyoruz. İster istemez karsilastirma yapiyoruz çünkü cevremizdekiler basmıyor mu konusmuyor mu diyor.