Mizmizmyrtle babyandmom1 ben en üst kattayım şuan yaşadığım en büyük dezavantaj yazık çok sıcak kışın çok soğuk olması
Erdemalp babyandmom1 yazin inanilma sicak oluyor. En ust katta oturuyorum. 3 yillik bina ilk ben girdim. Kisinda soguk oluyor isitmak biraz problem. Onun diisnda ustunuZde gece gurultu yapcak kimse yok. Rahatsiniz o konuda. Ben memnunum. Asansor varsa klimaniz varsa cok avantajli her yonuyle.
BalBadem3 babyandmom1 Yazın sıcak kışın soğuk maalesef. Avantajı da yukarıda ses yok, birşey çırpan yok 😂
MinnakvLiva Oturmuştum, eski yapıysa çatı falan akabiliyor, su az geliyor, pazar günleri hiç gelmiyor nerdeyse
babyandmom1 MinnakvLiva 1234___ Mizmizmyrtle Erdemalp BalBadem3 akidesekerii Mucizelerherzaman Lunaluu Brfn agacsizkoala Yengecimben Hepinize çok teşekkür ederim bina 5-10 yıl arası belirtilmiş bizde akma sorunu olur mu diye sorduk üstümüzde asansör dairesi varmış ondan akma olmuyormuş ev çok temizdi o yüzden tutacağız dedik ama nasip daha bir imza bi ödeme olmadı
akidesekerii babyandmom1 komşum en üst katta daha temmuzdan beri gidip geliyorum evine, yazın aşırı sıcak oluyor evi. Bı de ev alma aşamasında araştırmıstık eğer üstte çatı varsa sıkıntı yok ama çatı yoksa açıksa üstü her sene bir elden geçirmek gerekiyormuş yeni bina da olsa akıtma sorunu oluyormuş. Baktığımız sıfır bir evde her oda su almıştı çatıdan.
Mucizelerherzaman babyandmom1 yazın aşırı sıcak kışın ise aşırı soğuk. Apartman yeni şuan akma vs yok ilk oturan kiracısıyım geçen sene kışın donduk oda değiştirip en küçük odaya geçtim ısınmak için tek odaya 1000 küsur elektrik ödüyordum. Yazında aşırı sıcak oldu 750 yi faturada gördüm. Şimdi bebek var soğudu yakmak zorundayım ne kadar öderim diyede de düşünüyorum. Isıtma problemi sıkıntı. Eğer seçeneğin varsa ara kat tercih et derim
Brfn babyandmom1 En üst katta otuyorum çatı var ama arkadaşların dediği gibi yazın çok sıcak kışın soğuk.. Doğal gaz faturası fazla geliyo tabi bizde yalıtım yok sadece sıva boya var.. eğer yalıtım iyiyse fazla soğuk olmuyo ama bu seferde dogal gaz acikken en üst katlarda pencerelerde buharlaşma olup su damliyo ve pencere kenarlari kararma yapiyo..
agacsizkoala babyandmom1 önceki evim çatı katıydı nefret ettim, ev soğuk oluyordu oğlum hasta olmasın diye kombiyi yükseltiyorduk bu sefer de nem mi ne olmuş tavanlar kap kara oldu kışın, yerlerden çok tavanları silerdim, yazın da aşırı sıcak oluyordu
Yengecimben babyandmom1 rutubet sorunu var ısınma sorunu var kötü yanları. Bebek arabasını indirip çıkarmak dert asansör yok. İyi yanları asansör olmadıgı icin merdiven inip çıkmak spor oluyor doğumda falan baya kolay oldu açılmam 😃Bide sessiz işte.
BalBadem3 babyandmom1 Benim oturduğum bina da 7 yıllık ama ona rağmen biz taşınmadan evin damına izalasyon yapıldı. Yeni olması önemli değil siz bi bilene baktırın bence damı
Nursenac babyandmom1 en üst kat ve asansör yoksa işkence 😅 üzerimde çatı var . Çatı yeni yapıldı akma sızma olmuyor o yüzden. Üst kar komşumdan ses gelmiyor çünkü yok 😂 aptnim mantolamasına ve üzerinde çatı varmı ona dikkat edin
babyandmom1 Nursenac tamam teşekkür ederim 🙂 ben gürültüden hiç hoşlanmam eşimde öyledir. Asansör var çok şükür