Kızım 7 buçuk aylık 5 aylıkken odasına geçirdim okadar zorlandım ki kucakta meme de uyutuyordum yatağına koyar koymaz ağlıyordu sonra tekrar al tekrar emzir sonrasında 30 cc lik mama yaptım emzirdim tam yatağına koyacakken kucağımda biberonu tutuyorum ağzımla destek olup yatağına koyuyorum 30 cc bitirene kadar tutuyorum sonra bitince mama kendi dönüp uyuyor çok şükür