Selam kızlar.bebeğim 1 ay 27 günlük mamayla beslenen bi bebek ve yaklaşık 10gündür mamayı istemiyor.biberonu ağzına koyunca hemen midesini bulandırıyor diliyle itiyor cok zorlarsam ucunu ısırıp kilitliyor ağzını.ya cok cok acıkınca içiyor (o da yaklasık bes altı saati buluyor) ya da uykuluyken vermeye çalışıyorum.tek besin kaynağı mama.bütün gün ac kalıyor cocugum.bugün kilosuna baktırdık üç haftadır sadece 200 gram almış.artık ne yapacağımı şaşırdım.içinizde bu durumu yşayan var mı ya da çevresinde yaşayıp bunu aşan kişiler.ne yapmayalıyım sizce.mamayı da değiştirdim hepsinde aynı tepkiyi veriyor .