Babyirmk-23 Kızımin dün geceden beri çok gazı var sadece kucağımda uyuyor yatağa bırakınca bianda uyanıyor tavana bakıyor elleri ayakları kasılıyor ağlıyor 5-6 kez oldu başına gelen var mı 2ay 18gunluk
XaverDiana Babyirmk-23 evet benim kızım da öyleydi . Yedikten sonra gazını çıkartıyordum daha sonra kollarını kundak yapıyordum . Yarı kundak yani
Babyirmk-23 XaverDiana Gazdan dolayı değil sanırım bugüne kadar hep vardı gazını ama hiç böyle olmuyordu sanki biseyden korkuyo gibi tavana bakip bianda ağlıyor kasılıp