1sen1ben1debebek hiç sallamadm hep pışpışladım beşiğine yatırıp, 8 aylık kendi kendine uyuyor dönencesini açıyorm
Müzik durana kadar uyumuş oluyor, dışarda da uyku saati geldiyse kapatır gözünü uyur. Sallamayı hiç doğru bulmuyorum
İlk 4 ay bende sabahlara kadar oturdm ama asla sallamadım, uykusnn gelmesini bekledm ve şimdi onun ekmeğini yiyorm