blgnsm kucuk bebeklerde kan alimi sonrasi morarma oluyor sanirim, benim bebegim de yeni dogdugu zamanlar elinin uzerinden kan alinmisti hemsireler o kadar sıkışmısti ki kan gelsin diye cocugumun parmaklari morarmisti baya birkac gun sonra gecti malesef.. fakat sisme durumunu bilmiyorum bence bir doktorunuza sormakta fayda var. Damarlari ince diye o an kan iceride toplanmista olabilir sismeyle ilgili durumu bilemedim 🤷♀️