ilaydauzunn61 maalesef nerede görsem tanırım bu görüntüyü artık. Benim bebeğim de 5 aylık,aynı görüntü ile götürdüm doktora. Maalesef bebeğiniz halen uyuz.. bizde halen uyuz tedavisi görüyoruz, sizde geçmiş olabilir ama doktorunuzla konuşup tedavinizi yineleyin bence.. çok geçmiş olsun