Derenyasmin Merhaba kızım 3. Aylık bu ayda inanılmaz iştahsızlaştı aptamil kullanıyordum çok ağladı emmedi sma ya geçtim 3 gün güzel yedi şimdi yine yemek istemiyor😭😭😭 başına gelen var mı acil yardım etsin lütfen