Prettywoman91 Ebruu35 serum fizyolojik ile temizleyin her beslenme öncesi. Flakonda olanlardan kullanın, aspire etmenize gerek yok. Ama doktora götürün mutlaka hırıltı fazla ise.
gecekusum Ebruu35 burnuna serum fizyolojik yapıp sonra da otri bebe ile temizle burnunu temiz tut başka yapabileceğin bir şey yok maalesef
Gamzeliiix09 Herşeyi denedim ama geçmiyor doktor küçük olduğu için olur dedi hergun aspiratör serum fizyolojik yapıyorum bir nebze olsa rahatlıyor
Zeynep_Asya1 Ben her gun serum fizyolojik ile siringayla yikiyorum bugun doktorumda soyledi boyle devam et sukur hiriltimiz ve tikanikligimizi ilac kullanmadan boyle yaparak gecti