Miraayyy bizim doktorumuzla izlediğimiz yol, 5 aylık olmadan asla oturtmayın bel kemiği omurgası yamulur çok büyğk sorunlara yol açar demişti, 5 aylık olduktan sonra destekli bir şekilde günde 15 dakikayı geçiriyorduk, ondan öncesinde de sadece ben ayakta gezerken oğlumun yüzünü dışa döndürüp kolumu poğosunun altına koyarak pturma hissi yaratıp biraz gezdiriyordum ona yetiyordu, tadımlara ise 5.5 aylıkken geçtik oda oğlum doyumsuzdu ve sütüm yetmiyordu o sebeple, bir bebeğe 5.5 aylıktan çnxe doktor onayı olmadan tadıma başlamayın, burda çıkar şimdi biz başlamıştık biz öyle büyüdükte ne oldu diyenler ama yapmayın öidesi daha kendine yetmiyor içtiği sütü vile kusuyor diğer şeyleri nasıl yesin, aiz şuan elinize muz kabuğu alıp ağzınıza atsanız onada oynaşır spnuçta bebek ve herşeyi ağzına atarak tanıyor, sizde bunu yağtığınız zaman onda onun ne olduğuna dair merak uyandığı için öyle davranıyor, yemekten anladığı için değil, herşeyin vakitli olanı makbul, erken vakitsiz yağılan şeylerden zarar gelie, 2 2.5 at daha sabredin ne kalmış şurada