Tugceeeek Yeni 4 numaraya geçtim fakat görseli farklı. Paketinde üretim tarihi 2021 yazıyor acaba eski serisi mi . Normalde düz beyazdı ama bu paket de bezin üzerinde resimler var normal mi
Litfenama Tugceeeek ben 0-1-2 kullandım ve şu an 3 kullanıyorum. Hepsinde var değişik resimler. Resimsiz görmedim hiç
Birgocmenkustuo Tugceeeek 4 numarada renkli ve desenli evet. Yani benim aldiklarim oyleydi. Simdi premium care külot bez kullanıyoruz. Onunda önünde tilki var
merve171214 Tugceeeek Doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum hep desenliydi benim aldıklarım 4 numarada desenli şuan külot bez kullanıyorum onunda önünde tilki var
Tugceeeek tgba-22 benim aldıklarım hep beyazdı sadece bel kısmında bi hayvan resmî ve a b c yazıyordu yada 1 2 3 şeklindeydi ama bu seferki bezler komple resimli olunca şaşırdım açıkçası
Tugceeeek Litfenama benim aldıklarımın sadece bel kısmında resim oluyordu bu sefer komple resim görünce şaşırdım acaba yeniler mi böyle eskiler mi
Pikabu Eğer toplu alıyorsanız basen beyaz üzerine mavi yazıyla da oluyor. Ama yeni seriler hep resimli
Litfenama Tugceeeek acaba yanlışlıkla günlük rahatlık mı aldınız? Premium da hiç denk gelmedim. Kaç numara?
Tugceeeek Birgocmenkustuo bel kısmı hariç resimli dimi çakma ürün olacağından korktum da 4 ler böyle o zaman yanlışlık yok
Tugceeeek merve171214 önceki aldıklarım da bel kısmında görsel vardı sadece ama 4 aldım paketten görseli fazla bez çıktı da ondan sorayım dedim
Tugceeeek Meleklianne pakette 2021 yazıyor bundan önceki aldıklarımın sadece bel kısmında görsel vardı bu 4 numarada bel kısmı hariç görseller var görünce şaşırdım
Tugceeeek merve171214 sizinkinin üretim tarihi ne aldığım bezde 2021 yazıyor belki 3 den sonraları böyledir hep
Tugceeeek Asyaveannesi04 he iyi o zaman ben yeni gördüm de şaşırdım ondan sorayım dedim teşekkür ederim ☺️