omerogundur bugun tam 1 aylık oldu bebegim bazen geceleri çok kısa uyuyor bazen gündüzleri bu ara gündüzleri 20 25 dk uyuyup ağlayarak uyanıyor bizim gibi olan var mı ? bi nebze de olsa ne zaman uykuları düzeliyor 3 4 aylıkken biraz daha iyi oluyor mu uykuları
Linaamom omerogundur normalde o ayda bol bol uyurlar ilerleyen aylarda uyku azalıyor szde tam tersi olmuş sanırım. Benim bebeğim ilk 3 ay gece gündüz iyi uyurdu mama içmeye uyanırdı sadece 4.ayda gündüz uykusu bitti çok az uyuyor
omerogundur Benherseydenoncebiranneyim ve suan sadece ayağımda sallamakla uyuyo yatağına koyup uyumuyo illa sallanıcak bu normal mi acaba İlk zamanlar yatağa koyardım kendi kendine uyurdu simdi sallanmak istiyor
Benherseydenoncebiranneyim omerogundur ilk zamanlar benim de öyleydi. Sonra çok küçük olduğu için uykuya geçerken bi destek istedi sallanmayı yani. Sallayarak uyutma devam eder bi süre daha 5. 6. Ayda uyku eğitimi verilebilir diyolar. Biz daha 3. Ayı doldudurduk. Bir nebze olsun düzene giriyor uyku saatleri. Gece uykuları uzuyor ( çok da uzamasa da uzuyor 😄) gece gündüzü bildiği için. Ama sallamaya devam