Biraz daha büyüdükçe geçer sizin kokunuza ve sıcaklığınıza alışıyordur. Biz de ilk aylar öyleydik hep derlerdi tadını çıkar diye çok saçma gelirdi bana da yorulurdum çünkü. Bence kokusunu miss e içinize çekin siz de arkanıza yaslanın dinlenin. Benimki şimdi kucakta uyumuyor ayakta uyuyor bir ara emzirince dalardı kucağa alıp pış pış yaparak koyardım yatağa uyanmazdı şimdi emince dalıyor ama kucakta sakinleşmiyor yani uyuma şekilleri hep değişiyor ben de uykudan dertliyim 😅