Semam dün bir psikolog ile görüştüm oyuna çeviri dedi tuvalete gidiyoruz değil de tuvalette yangın çıkmış kim söndürecek diyerek ikna edebilirsiniz dedi birkaç oyun önerisi söyledi bizde işe yaramisti dün kendisi çişim geldi diyerek gitti yaptı sabah yine yaptı ondan sonra hafta söylemedi okula da götürmedim hasta diye pişman etti beni