Hanımlar bebeğim uykusu var ama uyuyamıyorum aklıniza gelecek bir çok yolu denedim ayakta saliyorum dosumde uyutma çalışıyorum besigine koyuyorum yada bnde yanın yatıp uyutma çalışıyorum yok karnın doyuruyorum yok altına bakıyorum yok pişik desen yok her akşam yağlıyor Gazi falan çıkartıyorum dün gece 1.40 da uyudu resmen bu sefer uyumasa huzursuz ne yapmam lazım odası karanlık yaptım Los yaptım yok yardımcı olurmusunuz lütfen