Merhaba arkadaşlar. 7 aylık olduk ve biz anca kahvaltı menüsüne geçiyoruz. Yumurta lor peyniri avakado vs denicem. Sizce bunları daha sonrasında hepsini bir kapta karıştırıp bulamaç şeklinde vermek mi doğru yoksa karıştırmadan tek tek tabakta sırayla bebeğimize vermek mi?