Karpuzlufistiksarma o yapılmadan geçmez, annemler evlerine ilk taşındığında onlarda da bu sorun vardı,, bir yıl sonra mantolama yapıldı ve o zaman geçti, ya kışın o odanızı kullanmayacaksınız ya da bu düzende daha pahalı eve çıkacaksınız, durum vahiö allah yardımcınız olsun