ilayda92 Altayyas kişinin normal tansiyonu önemli ve ilaç kullanıp kullanmadığı.ama 16 yüksek zaten ama ne kadar yüksek olduğu dediğim gibi normal tansiyonuna bağlı
Melek3458 Benim tansiyon büyük 19 16 küçükse hep 10 ben ne yapayım hiç düşmüyor deliricem emziriyorum ilaç alamıyorum iğne yapıyorlar zor atıyorum kendimi hastaneye