Sefeff bir öğretmen olarak öğretilmemesinden yanayım, eğitim işlerinin erbabına bırakılması daha doğru, evde erkenden öğrendiğinde hem sisteme göre yanlış öğreniyorlar hemde bildikleri için okuldan sıkılıyorlar, ona neden luan öğrenmemesi gerektiğini anlatmayı deneyin her seferinde, okul çağları için heyecanlandırın 😊