balbebekannesi01 6 aylık bebeğim dişleri kabardı kaşınıyor bıhğn ateşi 37.5 oldu sizce sebebi diş mdiir? Kaça kadar yğkselir?
yagmurks 38 üstü tehlikeye yakın. Duş falan aldırıp 1 tatlı kaşığı calpol verin. 38.5 üstüne çıkarsa ve 1 saati geçerse mutlaka acile gidin. Doktorumuz bu şekilde söylemişti.
Dilek28 Merhaba diş ateşi 38 ii geçmez 38 ii geçer ve düşmeyen ateş olursa enfeksiyon olabilir doktorunuza danışmak daha doğru olacaktır
yagmurks balbebekannesi01 hangi cihazla ölçüyorsunuz? Kulak içi en yüksek, koltuk altı orta, temassız en düşük ölçer.
Ferda09 Bizim doktorumuz diş ateşinin en fazla 38 olacağını söylemişti. 38 üstünde çıkan ateş var ise dişten kaynaklı olmayacağı söylemişti.