balbebekannesi01 Bebeğimin ateşi 37,5 arkadaşlar dişleri çok kaşınıyor üsttekiler. Alt ikisi çıktı bile. Sizce bu diş ateşi midir?
Prensannesiyimm balbebekannesi01 ateşi 38′e kadar normal diş ateşidir canım sen sürekli kontrol et yinede ağrı kesici ateş düşürücü içir rahatlar
Derinsu34 balbebekannesi01 38 leri çok gördük canım. Özellikle 6 ay - 1 yaş arasında 8 diş çıkardı ve sürekli ateşlendi.