Merhaba güzel anneler. Tecrübelerinize ihtiyacım var🙈 bebeğim 13 aylık gecelerinde emzirmeye devam ediyordum ama artık anladım ki beni emzik olarak kullaniyor. Bu geceden itibaren bırakıyoruz sık sık uyandı sallayarak uykuya daldiriyorum nasıl ilerlemem lazım?