Eymeniim iremgg hayır fitil vermedim bana 3gune kadar normal dedi doktor mamada aldığı için sadece anne sütü alan bebeklerde 8gune kadar normal diye biliyorum evet 2aylik bir bebegimiz daha var kizende ondada durum aynı kaka sıklığı azalmış oda ikinip duruyor demekki normal
Byzgl_2019 ayazasaf sebebini söyliyim size . 30. Gündenn sonra sağlık ocağı d vitamin i verdi onu kullanıyorsunuz ve bebeğiniz büyük ihtimal o yüzden kabız. Benim bebeğimde öyle oluyordu alışana kadar bi gün verdim bi gün vermedim.
Eymeniim Byzgl_2019 biz doğdugu günden beri d vitamini kullanıyoruz erken doğduğu için ayrıca genelde vaktinde doğan bebeğe 15 günden sonra d vitamini verirler 1aylikken değil sanmıyorum ilgisi oldugunu
iremgg Kizlar hepinize tesekkur ederim, Allah razi olsun.. Az once yapti kakasini, sanirim 1 gun once Aptamil'in icine koydugum zeytinyagi ve 3 ogundur verdigim Combiotic'in faydasini gorduk.. Kabiz diildi ayrica, herhalde bir 2 ay sendromu bu:(
Melikeakiner Prosyneo çok iyi mama sonradan kabızlık yapmaz. Siz yiyip içtiklerinze dikkat edin. Karnına bol bol masaj yapın düzelir.
iremgg Melikeakiner isin kotusu ben kabiz degilim, o da kabiz olarak yapmadi kakasini; insallah sorun cozulur..:(
S_E_KLM iremgg canım bir doktoruna danış derim ama bizimde böyle bir sorunumuz vardı aynı mamayı kullanıyorduk doktorumuz aptamil conformili tavsiye etti onu kullanmaktayım bayadır gayette memnunum :)
hanifedog prosyneo sindirim açısından kullanabileceğiniz en iyi mama. zaten mama kullanıldığı ilk günler dokunur esas sokunacaksa, sonradan kabız yapmaz.
Emel16 iremgg geçmiş olsun inşAllah en kısa sürede istediğin gibi yaparsın canım, amme sütü gerçekten mucize, çok ileri yaşlarda bile olması muhtemel hastalıklardan koruyormuş,
iremgg Kizlar bizim sorunumuz devam ediyor, 48 saat gecti gene kaka yok.. Hipp Combiotic kullandim bu esnada ve cok kusturdu, hemen kestim ve yine maalesef Aptamil Prosyneo verdim.. Sadece anne sutu alan bebeklerde kabizlik olmaz cumlesini duymaktan da biktim, ya mama da alan bebeklerde? Gunde 4-5 kez kaka yapan cocugum 2 gun geciyor hala kaka yapamiyor, doymuyor mu, yoksa mama mi degistirmeliyim?