2bebeliannee Elifinannesi33 benim ilk başvuruda olumsuz oldu tekrar başvurdum ve başvuru sonunda ısınma desteği almak istemiyorum diye bi seçenek var onu işaretledim 2 hafta sonra onaylandı
66arasim Elifinannesi33 Ne bu sosyal yardım doğal gaz elektirirk felan ben hiç bilmiyorum görüyorum burada bahseder misiniz nerdeen nasıl yapılıyor kimler alabiliyor çocuktan hiç bir şeyi takip edemiyorum
Ucprensesannesi Elifinannesi33 2.ci basvurmamda onaylandı şükür hiç umudum yoktu ben anlamıyorum zaten ihtiyaç sahibine bakmadan reddiyolar bakıyorum evi olan ihtiyaç sahibi olmayan insanlar cayır cayır para alıyor yardım alıyor
kezban_keles34 Ebrycl44 e devletten sosyal yardım yazın ilk başta çıkıyor zaten ordan form dolduracaksiniz
Elifduru11 2bebeliannee benim başvurunuz kabul edildi yazılıyor kaç aydır ne lara yatıyor ne birşey neden böyle olmuş olabilir ilçede yaşıyorum imza filanmı vermem gerekiyordu yeniden başvurdum ama
2bebeliannee Elifduru11 ptt ye gitmeniz lazım kart verilecek size o kartla gidip çekebiliyorsunjz parayı ayın 8 veya 9 unda yatıyor
Ebrycl44 Ben dün aksam başvuru yaptım bugün reddedilmiş hemen yeniden başvuru ne zman yapmam gerekiyor bide aylık gelire ne yaziyorsunuz biz çiftçilik yapıyoruz aylık maaş yok bu sene de birşey olmadı zaten kazanamadık birşey