Zeliskucuk merhabalar benim bebeğim de kolikti ve göbek fıtığı aşırı derece çoktu. Doktorların çoğu bişe yapmayın kendiliğinden geçer dedi ama geçmedi, hatta geçmezse 6 aylıkken operasyon yapıyoruz dediler bulduğum iyi bir doktor demir para koy dedi sargı bezine parayı sarıp hastane bantlarıyla kapatıyorum sık sık yapıyorum şu anda bebeğim 3 aylık ve çok az kaldı denemenizi öneririm